ג'וניורים, קבלו מספר טיפים בדרך למציאת המשרה הראשונה

מאת: מאיה גרוס, רכזת גיוס סייבר ומנהלת תיקי לקוחות

  1. Dare to be Different- בתחום זה יש הרבה בוגרי קורסים וחובת ההוכחה חלה עליכם – עליכם לבדל את עצמכם משאר המועמדים! תהיו סקרנים, תלמדו ותחקרו, כך תהפכו את סל הכלים שלכם להיות עשיר יותר, דבר שיתבטא בקו"ח ובראיונות העבודה אליו תיגשו.
  2. English please- לשלוח קורות חיים רק בשפה האנגלית ולפרט עד כמה שניתן על הטכנולוגיות שלמדתם ועל רמת הבקיאות שלכם.
  3. Oversharing- אין צורך להוסיף דברים שאתם לא שולטים בהם רק בכדי שיופיעו בקורות החיים, קחו בחשבון שבראיון המקצועי המראיין יכול לשאול ולבדוק זאת.
  4. Don't compromise – דעתי האישית בלבד לא להתפשר בתפקיד הראשוני, כן להתפשר בשכר. לרוב התפקיד הראשוני הוא שייקבע גם את ההמשך ולכן כדאי לכוון לתפקידים שיסללו לכם את הדרך לתפקידי מפתח בהמשך.
  5. Don't compare – אל תעשו השוואות, לאף אחד! אתם לא יודעים מה באמת כל אחד עושה בתפקיד ומהי סביבת העבודה שלו. תעשו מה שנכון לכם, ליכולות שלכם, להתקדמות שלכם ותנמיכו את כל הרעשים מסביב.
  6. Breathe technologies- מעסיקים רוצים לראות יישום בפועל ומועמדים ש״נושמים״ את עולם הסייבר, לכן מומלץ מאוד לקחת פרויקט בתחום, לכתוב בלוג וכדומה.
  7. Introduce yourself – לא להתבייש לפנות למגייסות בארגונים, להציג את עצמכם כפי שצריך. לא להתבייש ולפנות לג׳וניורים בחברות רלוונטיות, להתעניין ולשאול איך הגיעו לחברה והאם יוכלו לסייע.
  8. LinkedIn profile – פרופיל לינקדאין מתוחזק היטב, מפורט בדיוק כמו בקורות החיים שלכם – על הניסיון התעסוקתי שלכם, עד כמה שאפשר. בנוסף הייתי ממליצה לפתוח פרופיל github ולהוסיף קישור בקורות החיים.

לסיכום,
בכל תחום מאתגר למצוא את התפקיד הראשון, לא כדאי להתייאש – המאמץ משתלם בסופו של דבר 😁

תפריט נגישות

he_ILHebrew

אנחנו יכולים לעבוד בשבילך

רוצה שנפנה אלייך ישירות כאשר יפתחו משרות שמתאימות לכישורייך?

שליחת קורות חיים