סקר שכר למקצועות הסייבר -2016

העובדים המחוזרים ביותרבהייטק הישראליב-2016 היו אנשיסייבר, מהנדסי אלגוריתמים ואנשי DevOps שראו קפיצה של כ-10% בשכר בהשוואה לשנה שעברה, כך עולה מנתונים של חברת ESR אסרמטק להשמה בהייטק. הביקוש לעובדים בתחום הסייבר היה כה גדול השנה עד כי לא היו כמעט מועמדיםשחיפשו עבודהבאופן אקטיבי. אותם עובדים שכן מחפשים משרה, יתקבלו בתוך כשבוע עד ארבעה שבועות, אומר רונן רטנר, מנכ"ל קבוצת ESR אסרמטק.

"יש היום הרבה יותר תקיפות סייבר הן נגד ממשלות והן נגד גופים אזרחיים, גניבות של פרטי כרטיסי אשראי, מידע בנקאי וחדירה לפרטיות. חברות אבטחת מידע ואחסון מידע מחפשות מומחי אבטחת מידע והאקרים בעלי ניסיון בתחום אלה. הביקוש הולך וגדל אבל עדיין אין מספיק כוח אדם שיכול למלא אותו. ישראל שולטת ב-10% משוק הסייבר העולמי ועדיין יש צורך עצום בכוח אדם שלא הצבא ולא המוסדות האזרחיים מצליחים לספק. לכן יש רדיפה אחרי מועמדים עם מענקי חתימה משמעותיים והחברות המגייסות פועלות מהר", אומר רטנר.

המחסור בכוח אדם מתבטא גם בשכר ההתחלתי הגבוה לאנשי למומחי הסייבר. כך, מומחה Reverse Engineering מתחיל ישתכר בין 20 ל-24 אלף שקל, שכר שיקפוץ ל-24 עד 28 אלף שקל עם צבירת שתי שנות ניסיון. חוקר Malware מתחיל ישתכר בין 12 ל-17 אלף שקל. בכל מקצועות הסייבר הייתה עליה של 1.5% עד 5% בשכר בהשוואה לשנה שעברה

תפריט נגישות

he_ILHebrew

אנחנו יכולים לעבוד בשבילך

רוצה שנפנה אלייך ישירות כאשר יפתחו משרות שמתאימות לכישורייך?

שליחת קורות חיים